تقویت حافظه کوانتومی

یادسپاری سریع، یادگیری دائمی، یادآوری برق آسا

تقویت حافظه کوانتومی

یادسپاری سریع، یادگیری دائمی، یادآوری برق آسا

قدرت حافظه و سرعت محاسبه خود را صد برابر سازید! و بدرخشید!

ما چهار عمل اصلی را در کودکی و در دوره ابتدایی یاد گرفتیم. رادیکال و توان را در دوره راهنمایی وقتی نوجوان بودیم آموختیم. بعدها در دوره دبیرستان و دانشگاه و پس از فارغ التحصیلی با همان روش هایی که در کودکی و نوجوانی چهار عمل اصلی را یادگرفتیم محاسبات حرفه ای و روزانه خود را انجام دادیم.آیا هیچ وقت به این موضوع فکر کرده اید که همراه با بزرگتر شدنمان روش های محاسباتی خود را نیز به روز کنیم و از قواعد جدیدی که در سال های بالاتر مسلط شدیم برای ساده سازی و سرعت بخشی محاسبات اساسی استفاده کنیم؟

 ده درصد وقت اضافه در کنکور سراسری چقدر برایتان می ارزد. سی درصد چطور؟ اگر به شما بگوئیم حداقل پنجاه درصد بیشتر از حد عادی وقت اضافی خواهید آورد چه می گوئید؟ کافی است سرعت محاسبه خود را صد برابر کنید و همه را مبهوت توانایی های خود سازید!! چرا از این توانایی ها استفاده نمی کنید؟

سرعت محاسبات خود را هفت ساعته صدبرابر کنید.

با آلبوم تقویت حافظه کوانتومی کوثرپرداز شما می توانید قدرت محاسبات ذهنی خود را تا حد یک ماشین حساب افزایش دهید

جمع و تفریق و ضرب و تقسیم فوق العاده سریع ومحاسبه درصد و رادیکال فرجه یک و دو و حتی فرجه های بالاتر در کمتر از ده ثانیه و یافتن سریع مقدار عددی توابع مثلثاتی بدون هیچ ماشین حساب با دقتی اعجاب آور فقط بخشی از توانمندی هایی است که در آلبوم تقویت حافظه کوانتومی کوثرپرداز یاد خواهید گرفت.

قیمت آلبوم تقویت حافظه کوانتومی شامل چهار عدد دی وی دی فقط بیست و پنج هزارتومان است.

تهیه کننده این مجموعه مهندس فرامرز کوثری نویسنده داستان های شیوانا و خدامراد در مجله موفقیت و ارائه دهنده روش سوپرحافظه در یادگیری سریع فرمول های پیچیده و اعداد بزرگ به طور ماندگار می باشد.

آاز ماشین حساب هم سریع تر حساب کنید.دیگر سرجلسه امتحان داشتن یا نداشتن ماشین حساب برای شما مهم نیست. مغز شما از ماشین حساب هم سریع تر حساب خواهد کرد.

آیا می دانید قدرت محاسبه ذهنی سریع چقدر در پیشرفت امور زندگی و شغلی شما موثر است؟

همه اطرافیان و هم کلاسی ها و حتی استادان و معلم های شما از قدرت حافظه سریع شما حیرت خواهند کرد. شما سریع تر از همه جواب محاسبات پیچیده را ارائه می کنید و همه را مات و مبهوت خود می سازید.

در آلبوم ویدئویی فارسی حافظه کوانتومی کوثرپرداز ، روش ها به صورت اثباتی به شما عرضه می شوند یعنی استدلال ریاضی پشت هر قاعده برای شما تشریح می شود و در نتیجه با اتمام این مجموعه علاوه بر اینکه با صدها تکنیک جادویی محاسباتی آشنا می شوید ، قدرت خلق فرمول های جدید محاسبات ذهنی را نیز بدست می آورید و می توانید خودتان برای هر گروهی از اعداد فرمول های جدید خلق کنید.

بی جهت فریب حرکات نمایشی مغزهای ریاضی را نخورید. پشت سر همه تکنیک های محاسبه ذهنی سریع چند قاعده ساده و بسیار ابتدایی قرار دارد که با تسلط به این قواعد می توانید شما هم یک مغز ریاضی شوید.

محاسبه سریع توان های دو و سه ، تبدیل فوری کسرها به اعشاری در کمتر از پنج ثانیه ، یافتن فرمول بخش پذیری بر هر عدد دلخواه در کمتر از ده ثانیه، تبدیل فرمول های ریاضی پیچیده به جملات ادبی قابل یادسپاری ماندگار فقط بخشی از دانشی است که در بخش محاسبات سریع آلبوم حافظه کوانتومی کوثرپرداز می بینید.

http://2.bp.blogspot.com/_jm2iw6wRatc/Rj9bDN20u1I/AAAAAAAAAH4/VyeM9FknmZg/s320/b112PB_lg.jpg

قیمت آلبوم تقویت حافظه کوانتومی کوثرپرداز روی چهار عدد دی وی دی بیست و پنج هزارتومان است.


اگر نمی توانید فرمول های متعدد و تکراری و پیچیده درس های مختلف را حفظ کنید ، اصلا نگران نباشید. با تکنیک تبدیل فرمول به حرف و موضوعات غیر عددی کوثرپرداز شما می توانید به راحتی و از همه مهم تر برای همیشه سخت ترین فرمول ها را یکبار برای همیشه در ذهن خود جای دهید. مغز شما از این به بعد همان بانک فرمولی است که همیشه در جستجویش بودید.

انجام محاسبات پیچیده و وقت گیر روی کاغذ هنگام آزمون های تعیین کننده مانند کنکور سراسری و امتحانات مهم ، عاملی است که بیشترین وقت شما را می گیرد، بیشترین حجم چرک نویس های شما را مصرف می کند و از همه مهم تر شما را بسیار خسته می سازد. با روش های میانبر محاسبه ذهنی شما دیگر نیازی به حجم زیاد چرک نویس ندارید و دقت و سرعت محاسبات شما بسیار افزایش می یابد. خستگی کمتر و سرعت بیشتر و از همه مهم تر وقت باقیمانده بیشتر باعث می شود که در آزمون های بزرگ شما جهش های بزرگی نسبت به بقیه را تجربه کنید.

با تکنیکی بسیار ساده و با یک ضرب و جمع فوق العاده ابتدایی شما فقط با دانستن سینوس شش زاویه ثابت و مشخص ، برای همیشه بی نیاز از هر ماشین حسابی در کمتر از ده ثانیه سینوس و کسینوس و تانژانت و کتانژانت هر زاویه ای را با دقت یکصدم در اختیار داشته باشید. وقتی ماشین حسابی در دسترس شما نیست و وقتی با یک عدد گذاری ساده در یک معادله مثلثاتی می توانید خیلی سریع به جواب برسید ، دانستن این روش به منزله یک گنج گرانبهاست. فقط کافی است سینوس صفر ، پانزده ، سی ، چهل و پنج ، شصت، هفتاد و پنج و نود را بدانید.بقیه اش مثل آب خوردن است.


با داشتن حافظه قدرتمند و تمرکز بالا همه را مبهوت توانایی خود خواهید کرد!

 

قیمت آلبوم حافظه کوانتومی کوثرپرداز روی چهار عدد دی وی دی بیست و پنج هزارتومان است.

علاوه بر بخش آموزش تکنیک های محاسبه سریع ذهنی، در آلبوم جامع تقویت حافظه کوانتمی کوثرپرداز شما با تکنیک های یادسپاری سریع هر موضوع دلخواه ، و همچنین روش های یادگیری سریع زبان های خارجی به شیوه MSMI نیز آشنا می شوید. تمام آموزش ها به زبان فارسی و به صورت ویدئویی می باشد.

نظرتان راجع به شخصیتی با مشخصات زیر چیست؟

کسی که فقط با یک بار حضور در یک مهمانی تک تک افراد را باتمام مشخصات ظاهری و اسم و فامیل به خاطر می سپارد و در هر ملاقات دیگر بدون هیچ مشکلی آنها را به اسم صدا می زند

کسی که پیچیده ترین موضوعات علمی و فرمول های محض را به سرعت به ذهن می سپارد و با تکیه به حافظه فعال و غنی خود از بزرگترین آزمون های هوش سربلندبیرون می آید.

کسی که هر شماره و عددی ( شماره تلفن افراد ـ پلاک اتومبیل ـ شماره حساب ـ شماره سریال ها و ....) بلافاصله در ذهن خود بطور دائم ثبت میکند.

 قیمت آلبوم حافظه کوانتومی  کوثرپرداز روی چهار عدد دی وی دی بیست و پنج هزارتومان است.

کسی که در هر ساعت تا 150 لغت جدید هر زبان بیگانه ای را برای همیشه به خاطر میسپارد! این یعنی یادگیری یک زبان جدید در هر ماه!

کسی که بدون نیاز به روخوانی از روی کاغذ ، ساعتها به طور منطقی و معنی دار سخنرانی میکند و همگان را مبهوت توان رهگیری اعجاب آورحافظه خود در یادآوری سریع موضوعات می نماید.

شما هم مانند یک حرفه ای آنگونه که انتخاب کرده اید دنیا را می بینید و حس می کنید

ما در این مجموعه روش کسب این تواناییها را به شما آموزش می دهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه این آلبوم کافی است اینجا کلیک کنید

Hafezeh.blogsky.com

مجازترین و عالی ترین دوپینگ حافظه و ذهن برای مطالعه!

 چیزی به زمان آزمون باقی نمانده است و تنها چیزی که می تواند عقب ماندگی را جبران کند ، سرعت بخشیدن به جذب مطالب توسط مغز است.

 

*پیچیده ترین موضوعات علمی وفرمول های محض را به سرعت به ذهن بسپارید

و با تکیه به حافظه فعال و غنی خود از بزرگترین آزمون های هوش سربلندبیرون آئید.